Asertywne zarządzanie
Cel szkolenia
Szkolenie ma na celu poprawę umiejętności zarządzania zespołem / grupą zadaniową. Uczestnicy, dzięki praktycznym ćwiczeniom oraz symulacjom, dowiedzą się, w jaki sposób reagować na sytuacje konfliktowe, jak wyrażać konstruktywne pochwały lub krytykę, aby przynosiły one oczekiwane rezultaty. Dodatkowo, szkolenie pozwala poznać różne typy osobowości oraz związane z nimi sposoby komunikowania się, co bezpośrednio przedkłada się na polepszenie współpracy.
Efekty szkolenia
Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zdobycia umiejętności otwartej i jasnej komunikacji, budowania własnego autorytetu, wyznaczania granic w relacjach z podwładnymi. Nauczą się również wyrażania sprzeciwu, niezgody, udzielania konstruktywnej krytyki i pochwały, wydawania poleceń, informowania o swoich decyzjach; będą potrafili poradzić sobie w sytuacja konfliktowych.
Forma zajęć
Zajęcia warsztatowe prowadzone w formie aktywnego uczestnictwa tj. symulacji, odgrywania ról, ćwiczeń indywidualnych i w małych grupach z wykorzystaniem kamery video.