Katalog szkoleń

Strategia

Metody definiowania strategii organizacji

Strategia SME

Podstawy strategii dla specjalistów dziedzinowych i kadry kierowniczej średniego szczebla

Szkolenie BPMN

Modelowanie procesów biznesowych BPMN 2.0 (szkolenie)

Warsztat BPMN

Modelowanie procesów biznesowych BPMN 2.0 (warsztat)

BPMN dla specjalistów

Podstawy BPMN dla specjalistów dziedzinowych

Architektura biznesowa

Wprowadzenie do architektury biznesowej

Przypadki użycia

Modelowanie przypadków użycia [warsztat]

Model informacyjny

Tworzenie modelu informacyjnego systemu [warsztat]

Analiza systemowa

Zaawansowane techniki analizy systemowej oparte o modelowanie [warsztat]

Facylitacja

Facylitacja i moderowanie pracy grupowej

Asertywność

Asertywne zarządzanie

Prowadzenie spotkań

Efektywne prowadzenie spotkań analitycznych

Komunikacja

Skuteczna komunikacja w analizie

Plakat języka FEEL standardu OMG DMN

Język FEEL (ang. Friendly Enough Expression Language) jest uproszczonym językiem dedykowanym opisom wyrażeń, reprezentujących logikę decyzyjną modelu decyzyjnego, opracowanego zgodnie ze standardem OMG DMN (ang. Decision Model and Notation).

Plakat BPMN 2.0

Plakat BPMN 2.0 zawiera opis konstrukcji standardu BPMN 2.0, tj. bramy (ang. Gateways), czynności (ang. Activity), w tym zadania (ang. Tasks) i podprocesy (ang. Sub-Process), przepływy komunikatów (ang. Message Flows) oraz baseny (ang. Pools).

RuleSpeak Tabulation – Primer

Słowo kluczowe RuleSpeak? ?następujące? (ang. the following) jest używane do łączenia wielu warunków w pojedyncze wyrażenie. W przeciwnym przypadku warunki musiałyby być zapisane z wykorzystaniem:
?spójników: ?i? albo ?lub” (taki zapis jest zwykle trudniejszy do zrozumienia dla specjalistów dziedzinowych) albo
?wielu wyrażeń (zwykle liczba reguł biznesowych, którymi trzeba zarządzać w organizacji jest znacząca, dlatego też, zasadne jest redukowanie tej liczby).

RuleSpeak Sentence forms

Szablonem Zdania (ang. Sentence Form) nazywamy wzorzec zdania w języku naturalnym, znajdujący zastosowanie w specyfikowaniu Wytycznych (Reguł biznesowych, Wskazówek) w sposób spójny i ustrukturyzowany. Każdy z Szablonów Zdania jest przeznaczony do konstruowania określonego rodzaju Wytycznych.